Linda Ărtegren
Customer Success Manager â Customer Successđ Vem Ă€r Linda egentligen?
En positiv och glad person som alltid söker efter Àventyr. Född i Australien men kan Àven kalla Mexiko och Nya Zeeland hemma ibland. DÀremot Àr det fÄ platser som slÄr Göteborg, mitt riktiga hem! Jag Àlskar att resa, vara ute i naturen och utmana mig sjÀlv med ett och annat kallbad. Du hittar mig Àven dansandes flera gÄnger i veckan - antingen Bugg, West Coast Swing eller Salsa.Jag Àr utbildad resekonsult i grunden men hittade mitt kall inom Customer Success Är 2016 dÄ jag fick möjlighet att vara med frÄn början och bygga upp en CS-funktion. Jag gillar bÄde att arbeta nÀra kunder och att samtidigt hitta effektiva lösningar genom dagens teknik. Att effektivisera sitt och kundernas arbete och samtidigt lyckas bibehÄlla (eller förbÀttra!) samma goda resultat och kundnöjdhet Àr fantastiskt och nÄgot jag tycker Àr vÀldigt roligt.
â Vad fick dig att hoppa pĂ„ Planima-Ă€ventyret?
För mig handlar ett riktigt bra jobb om mer Ă€n bara arbetsuppgifter â det handlar om mĂ€nniskorna, kulturen och vĂ€rderingarna. PĂ„ Planima fastnade jag för den öppna och inkluderande atmosfĂ€ren! Jag fick en kĂ€nsla för att alla fĂ„r utrymme att bidra och vĂ€xa, samt att teamet alltid har nĂ€ra till bĂ„de skratt och lösningar. Jag blev ocksĂ„ inspirerad av hur företaget drivs pĂ„ ett hĂ„llbart sĂ€tt, en arbetsplats dĂ€r mĂ€nniskor vĂ€rdesĂ€tts.
đ Ditt bĂ€sta tips för att lyckas med Customer Success pĂ„ Planima?
Va nyfiken, ha ett genuint intresse för mÀnniskor och alltid tÀnka strategiskt och proaktivt. Nyfikenhet hjÀlper dig att förstÄ kundens behov pÄ djupet, medan ett proaktivt tankesÀtt gör att du kan ligga steget före och skapa verkligt vÀrde. Det handlar om att bli en partner i kundens framgÄngsresa!